Druki reklamowe - ulotki, plakaty, gazetki, teczki
Dość popularnym formatem folderu jest A4, zawierający kilka lub kilkanaście stron. Często stosuje się dowolne wielkości, wszystko zależy od rodzaju i ilości materiału który chcemy zawrzeć w folderze. Wszelkie metody uszlachetniania tj. foliowania błyskiem lub matem, wybiórczego lakierowanie UV mogą podnieść atrakcyjność tego materiału reklamowego i co najważniejsze zainteresować Twojego klienta. Przy tego typu pracach stosuje się zadruk w pełnym kolorze tj. 4+4. Optymalne nakłady 2000 i więcej.

Ulotki DL, A5 i A6
Jedną ze standardowych pozycji materiałów reklamowych są ulotki formatu A5 lub A6, drukowane na papierze kredowym. Możliwy jest druk jednostronny lub obustronny. Przy wysokich nakładach, ulotki te charakteryzują się stosunkowo niską ceną jednostkową. Możliwy druk jedno lub dwustronny. Optymalne nakłady 5000 i więcej.

Ulotki formatu A3 / A4 składane na 2 lub 3 części albo na pół
Ulotki formatu A3/A4 – składane na 3 części lub na pół stanowią atrakcyjną formę reklamy i pozwalają na szersze i bardziej szczegółowe przedstawienie oferty. Wybór sposobu łamania tych materiałów (na 3 składanej do środka lub w harmonijkę czy na pół) najczęściej jest uzależniony od charakteru samej ulotki.

Foldery
Dość popularnym formatem folderu jest A4, zawierający kilka lub kilkanaście stron. Często stosuje się dowolne wielkości, wszystko zależy od rodzaju i ilości materiału który chcemy zawrzeć w folderze. Wszelkie metody uszlachetniania tj. foliowania błyskiem lub matem, wybiórczego lakierowanie UV mogą podnieść atrakcyjność tego materiału reklamowego i co najważniejsze zainteresować Twojego klienta. Przy tego typu pracach stosuje się zadruk w pełnym kolorze tj. 4+4. Optymalne nakłady 1000 i więcej.
